tirsdag 25. november 2008

PillemisbrukerPåHeltid

I dag har jeg fått nye Drugs dere, weeeeeeee :) Pill-popper ftw.
Legen sa at jeg måtte ta 3 tabletter daglig med dette :
Er ikke akk den typen her jeg skal ta, men den er visst pretty damn close. Så da får vi se om jeg våkner opp lykkelig i morgen(meg i ræva).Greier liksom ikke helt å ta helt av. Medesiner gjør jo slik at du ikke føler noe What so ever, men på den andre siden så vil jeg ikke ha det så ille lengre. Tror jeg er for medesiner jeg asså. Høres ufattelig tafatt ut. Men hvorfor ikke? Iallefall i mange tilfeller så er det det beste, men vet jo at mange er imot det. Og dette med psykologer, dette ser ikke jeg poenget med. Sitte å åpne seg for totalt fremmede, mens de sitter å tenker på hva de skal ha til middag. Tror at terapi virker for noen, men folk må da kunne innse/innrømme at det ikke virker for alle.

Hva ville du gjort:
Tatt medesiner og blitt "følelsesløs" eller gått uten?

Hva synes du om terapi?

1 kommentar:

[Siri] sa...

Jeg ville nok tatt dem ja.